piątek, 4 maja 2012

Notka powitalna

Cześć,
tu Ela! To właśnie dziś z dniem 04 Maja 2012 r. postanowiłam zacząc moją przygodę z blogiem, podobno jest to niezła zabawa więc stwierdziłam czemu nie ! ;) Moją pracą jest sprzedaż kosmetyków najlepszych, światowych firm, także postanowiłam połączyć pracę z zabawą i podzielić się z wami nowinkami z branży.
Aczkolwiek, myślę że to nie będzie jedyny temat poruszany na tym blogu.

                                                                                                                          Serdzecznie Zapraszam,
                                                                                                                                      Ela :)

1 komentarz:

  1. Powodzenia w prowadzeniu bloga ! Ja tez zaczelam prawie w tym samym czasie ;) Zobaczymy, czy to rzeczywiscie taka fajna sprawa:) zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń